Kosár megtekintése

Telefon: 06-70 338-0787, 06-30 326-8025

BioBoltos kedveli

A kosarának tartalma:
jelenleg üres

Szállítási információk

I. Szállítási Feltételek

Webáruházunk csak Magyarország területére szállít. A szállítási költség a vásárlót terheli. Ennek összegét a megrendelés során, annak véglegesítése előtt már pontosan megismeri a vásárló.

1. Szállítási díjak

Többféle szállítási mód választható

- Házhoszállítás MPL futárral (további előnye, hogy ha nem tartózkodik otthon, az értesítő szerint, a megjelölt postán átvehető a csomag)

Előre fizetés esetén (átutalás): bruttó 1100,- Ft *

Utánvéttel történő fizetés esetén: bruttó 1450,- Ft *

* a díj tartalmaz egy előrejelzést a megadott e-mail címre vagy mobilszámra

- Küldemény ajánlott levélben (akkor ajánljuk, ha utalással fizet és a csomag nem haladja meg az 500 g-ot). Ha felveszi velünk a kapcsolatot, (rendeles@bioboltos.hu, vagy +36703380787) szívesen kiszámoljuk a csomag tömegét.

- Átvétel Pick-Pack Ponton (az ország számos pontján fellelhető csomag-átvételi hely, a megrendelés feladásakor listázható!!)

Előre fizetés esetén (átutalás): bruttó 850,- Ft *

Utánvéttel történő fizetés esetén: bruttó 990,- Ft *

* a díj tartalmaz egy jelzést a megadott e-mail címre, hogy a csomag már átvehető a megjelölt helyen

Előre utalásához a következő adatokra van szüksége:

Számlavezető bank: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt.
Kedvezményezett neve: Bioboltos Kft.
Kedvezményezett számlaszáma: 10402513-50526572-53781002

Közlemény: a vásárló neve

A szállítás a következő esetekben ingyenes:

- a csomag személyes átvételekor egyeztetett időpontban: Baja (a kosár zárásakor mindegy mit jelöl be, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, 06703380787)

- bruttó 25 000 Ft termékérték fölött, a fizetés módjától függetlenül

2. A szállítás módja:

- Csomagküldő szolgálat/futár

részletek:

Az árut a megrendelést követően a csomagküldő futárral kézbesítjük. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben a csomagküldő futár az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy, illetve sikertelen kézbesítés esetén a csomagküldő a megjelölt időpontban újból megkísérli a kiszállítást, vagy egyeztethet a kiszállítás alkalmas időpontjáról. A csomagküldő futár nem kötelezhető időpont egyeztetésre.

A nem keresett, át nem vett csomagokat a csomagküldő visszaszállítja Eladó részére, és a szállítási költségét az Eladó a Megrendelőre terhelheti. A visszaküldött csomag újraküldését kizárólag a csomag és szállítási díj ellenértékének előre történő átutalása esetén áll Eladó módjában ismételten elindítani, ismételt szállítási költségen.

Az áru átvételekor csomagküldő futár átvételi bizonylatot készít, amelyet Eladó az eladás bizonylatai részeként tárol. Az átvételi bizonylat tartalmazza az alábbiakat:

a) Átvevő neve, aláírása

b) Átvétel helyszíne,

c) Átvétel időpontja

- Postai út

Ajánlott küldemény a mindenkori postai ÁSZF-nek megfelelően.

 

3. A kiszállítás ideje

A jóváhagyott, teljesítésre átadott megrendeléseket az Eladó a következő naptól számított 3-5 munkanapon belül igyekszik csomagküldő futár vagy posta igénybevételével kézbesíteni. (Pick-Pack pont esetében csúszás előfordulhat) Sürgős esetben a vevői igényeket mindig igyekszünk figyelembe venni, és csomagja akár másnap Önnél lehet.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó felveszi a kapcsolatot a vevővel e-mail vagy telefon útján a további egyeztetés érdekében. Ennek sikertelensége esetén a megrendelést az Eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén Eladót kártérítési kötelezettség nem terheli.

Eladó akciós jelleggel, meghatározott időszakokban eltekinthet a szállítási költség megrendelőre való terhelésétől. Erről minden esetben a megrendelés leadásakor tájékozódhat, az akció időtartamára vonatkozó megjelöléssel együtt.

Eladó hétvégén és ünnepnapokon sem megrendelés teljesítést, illetve szállítást sem végez, vagyis zárva tart. A kivételekről (pl. karácsony előtt, munkanap-csere) a Vevőt honlapján közzétételben értesíti.

4. Garancia

Vásárló a terméket tartalmazó csomag átvételekor a csomagoláson látható nyilvánvaló sérülések esetén kérheti jegyzőkönyv felvételét a csomagküldő futártól. A szállításból eredő reklamációkat jegyzőkönyv hiányában Eladó nem tud elfogadni.

Minden más esetben az Eladó igyekszik a Vevővel méltányosan eljárni.

5. Az elállás joga

Vásárlástól való elállá
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptárinapot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkban történő átvétel esetén is gyakorolható. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.

Vásárlástól való elállásA fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga személyes, illetve a kiszállított termékek esetén is gyakorolható. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát a kapcsolattartási adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.

Bejelentkezés | Még nem regisztrált? Tegye meg | Elfelejtett jelszó